home about me friends photos

Senin, 24 Juni 2013

Versatile Blogger Award



Haloo! *teriakpaketoa*
karena udah lama gak nge buka blog, visitor(s) juga makin nurun aje.
Jujur, hari ini gue barusan ngebuka blog #teruskenapa.
dan otomatis gue langsung ngelihat chatbox.
eh ternyata ada chat dari kak Ame. Dan isi chatnya: kamu dapet award
hohoho. baru pertama kali ini gue dapet award di blog.
Thankyou so much qaqa Ame for this award, wkwk

RULES:

If you are nominated, you've been awarded the Versatile Blogger award.

1. Thank the person who gave you this award.✔
2. Include a link to their blog.✔
3. Next, select 15 blogs/bloggers that you've recently discovered or follow regularly.
( I would add, pick blog or bloggers that are excellent! ) Nominate those 15 bloggers for the Versatile Bloggers Award -- You might include a link to this site.
4. Finally, tell the person who nominated you 7 things about yourself.

SEVEN FACT ABOUT ME :
1. I can play guitar, keyboard, and piano
2. Don't like playing game ._.
3. Don't like boyband or girlband
4. Easy to cry
5. Love my country, Indonesia
6. Like singing in the bathroom, hehe
7. Proud to be arek arek Suroboyo. Meskipun aku tinggal di sidoarjo, tapi aku lahir di surabaya. mangkanya bangga gitu ._.

Dan, award ini akan  aku kasih ke 7 blogger yang menurut aku ketceeh.
Aku ngikut kak Ame milih 7 hehe

7. Nada

Oh iya btw dance class meeting nya menang juara 3 loh. Kalau mau tau cerita nya, tunggu postingan selanjutnya ya #lah

6 komentar:

  1. Wahh.. Udah dapet berapa awardnya??

    BalasHapus
  2. Pengen dapet Award juga...
    Gimana caranya yaa???
    Hhhhmmm....

    BalasHapus
  3. wah wah.. hebat..
    terus sukses yach..
    oia, mw nanya.
    tau ga caranya ngubah gambar header blog ke posisi tengah.?

    BalasHapus

you can ask me whatever you wanna ask about this post.
but please before comment, you can also read the previous comment because maybe your question already answered.
your comment will be moderation too.
so guys, just click one time and dont spam:)